Kapcsolat

Szívesen segítünk Neked a termék kiválasztásában, a megrendelés létrehozásában vagy a megrendeléseddel kapcsolatos bármilyen információval.
Mielőtt feltennéd kérdésed, javasoljuk, hogy olvasd el a gyakran feltett kérdésekre adott válaszainkat.

Ellenőrízni szeretnéd a rendelés állapotát?

Ha van fiókod nálunk, lépj be a Megrendelések részbe!.
Ha nincs fiókod nálunk, kattints az ''Ellenőrízd rendelésed állapotát'' gombra és írd be a rendelés számát. Ezt a számot a visszaigazoló e-mailben láthatod.

Ellenőrízd rendelésed állapotát

IGyakran ismételt kérdések

Mikor szállítják ki a rendelésemet?

A rendelés leadásakor látható szállítási határidő csak becsült időpontok.Azokat a termékeket, amelyek már fizikailag raktáron vannak (a weboldalon "x darab raktáron" van), rövidebb időn belül, néha akár egyik napról a másikra is ki tudjuk szállítani. Azokat a termékeket, amelyek nem rendelkeznek ezzel a megjegyzéssel, közvetlenül a beszállítóktól kapjuk és így a szállítási idő 3-7 nap. Ha úgy érzed hogy ez az idő túl hosszú, és sürgősen szükséged van a termékekre, küldj e-mailt a megrendeléséről, vagy lépj kapcsolatba velünk telefonon, és ügyfélszolgálatunk szívesen segít.

Ki van fizetve a rendelésem?

Ha a megrendelésed kifizetésre került, és a megrendelésben szereplő adatokat helyesen adtad meg, akkor a megrendelés kifizetéséről visszaigazoló e-mailt kellett kapjál. Ha a megrendelés nincs kifizetve, akkor az hátralékként jelenik meg a számládon.

Hogyan tudhatom meg a rendelésem státuszát?

Megrendelésed státuszát ellenőrizheted, ha bejelentkezel a Pilulka-fiókodba, a Megrendelések résznél. Ugyanakkor felveheted a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal, akik szívesen tájékoztatnak a megrendelésed részletes státuszáról.

A rendelésem hátralékosnak jelzi a weboldal, mit jelent ez?

Lehetséges, hogy még nem érkezett be az tualásod vagy nem lett regisztrálva a kártyás tranzakciód. Ha eredetileg az online fizetési módot választottál, az ügyfélszolgálatunkkal való kapcsolatfelvételt követően 799 Ft díj ellenében banki átutalásra vagy utánvétre is tudjuk változtatnia a fizetési módot.
Ha azonban a fizetést terheltként látod a saját bankfiókodban, akkor kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, hogy a megrendelést a lehető leghamarabb kézbesíthessük.

Hol találom a megrendeléshez tartozó számlát?

Fontos számunkra a környezet, ezért nyomtatott számlák helyett elektronikus úton küldjük a számláinkat. A megrendelés leadása után kapsz egy e-mailt, amelyben tájékoztatást kapsz a csomag kézbesítéséről és mellékelve találsz egy számlát is. A számlát letöltheted a Pilulka fiókodba bejelentkezve a Megrendelések menüpontban is.
Ha nem találod a számlát, bármikor írhatsz vagy kapcsolatba léphetsz velünk, és mi szívesen segítünk.

Segítségre van szükségem a termékválasztásban!

Lépj kapcsolatba velünk a kapcsolati űrlapon keresztül, telefonon a + 36 (1) 4453981 számon (hétfőtől péntekig, 8:30 - 16:30) vagy e-mailben a info@pilulka.hu címen. Felhívjuk azonban a figyelmed, hogy a Pilulka weboldalról nem lehet vény nélkül kapható gyógyszereket rendelni. Ha bármilyen kérdésed van a gyógyszerrel kapcsolatban, javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül orvosodhoz, aki felírt vagy felírhat gyógyszereket.

Hozzáadhatok további termékeket egy fizetett megrendeléshez?

Egy már kifizetett megrendeléshez nem lehet újabb terméket hozzáadni. Javasoljuk, hogy hoz létre egy új megrendelést, és ebben az esetben csak akkor töröld a meglévő megrendelést, ha az még mindig regisztrált státuszban jelenik meg. Annak elkerülése érdekében, hogy mindkét megrendelés elküldésre kerüljön, javasoljuk, hogy küldj nekünk e-mailt, vagy hívj minket az oldalon megadott telefonszámon a leghatékonyabb ügyintézés érdekében.

Mibe kerül szállítási költség?

A szállítás ára a választott szállítási módtól függ. Az összes szállítási lehetőség megtalálható a weboldalunkon, a "Szállítási módok" menüpontban. Az ingyenes szállításhoz szükséges összegről is ott találsz információt.

https://www.pilulka.hu/szallitasi-lehetosegek

Mit kell tennem, ha a kétszer kerül levonásra a megrendelés összege?

Ha a megrendelésed kétszer vonták ki, kérjük, ne habozz kapcsolatba lépni velünk. Kérjük, küldj e-mailt a info@pilulka.hu címre a kettős terhelés miatt és, hogy a duplikált fizetést ellenőrzése után visszaküldjük a bankszámládra az összeget.

A megrendelést sikertelen fizetéssel regisztrálták, de a pénzt levették a számláról.

Ha a megrendelést banki átutalással fizették ki, előfordulhat, hogy a kifizetés még nem került feldolgozásra, vagy nem adták meg a rendelés számát, amelyre a kifizetés történt.

Azonban rendszeresen ellenőrizzük a banki átutalásokat, és azokat a lehető leghamarabb hozzárendeljük a megrendeléséhez. Ha a banki átutalástól eltérő fizetési módot választottál és a megrendelése még mindig kifizetetlen, akkor ez a fizetési folyamat technikai hibája lehet, ezért kérjük, értesíts minket e-mailben vagy a megadott telefonszámon, hogy elvégezhessük a szükséges ellenőrzéseket.

Mennyi ideig tart a kárigénylés?

A törvényes elállási határidő 14 nap, általános panasz esetén pedig 30 nap. Igyekszünk mindent a lehető leghamarabb és felesleges késedelmek nélkül megoldani.

Hogyan kell csomagolni a nekünk küldött termékeket?
  1. Válaszd ki a megfelelő csomagolást vagy dobozt

    Javasoljuk, hogy azt a dobozt használd, amelyben a megrendelését kaptad, ha az még jó állapotban van és használható.

    Ha már nincs meg az a doboz, amelyben a csomagot küldtük, válassz egy hasonló méretű dobozt, amelyikben elférnek a nekünk küldött termékek, és tartsd őket ugyanolyan állapotban, mint ahogyan mi elküldtük Neked.

  2. Védd a termékeket

    Töltsd ki a doboz teljes térfogatát (védőanyaggal), például polisztirolnál vagy buborékfóliával. Ne helyezd a termékeket a dobozok sarkába, hogy megvédd őket a szállítás során keletkező sérülésektől.

  3. Minden szükséges dokumentumot mellékelj.

    A csomaghoz csatolj egy visszaküldési űrlapot vagy egy egyértelmű lemondási kérelmet.

Szeretnék visszaküldeni egy nem használt terméket, amelyen az áll, hogy higiéniai okokból nem küldhető vissza.

Ha a termék nincs kicsomagolva, az ügyfélszolgálattal való egyeztetés után visszaküldheted. A termék csomagolásán lévő matricáknak azonban nem szabad felszakadniuk, és a terméknek sértetlennek kell lennie.

Ki kell fizetnem a visszaküldési postaköltséget?

A visszaküldött termék szállítási költségét akkor fizetjük vissza, ha a termék hibás volt, vagy nem felelt meg a weboldalon található információknak. Ha egyéb okokból küldesz vissza egy terméket, vagy úgy gondolod, hogy nincs szükséged rá, vagy rossz terméket rendeltél, a szállítási költséget nem térítjük vissza.

+ 36 (1) 4453981 Hétfőtől - Péntekig (8 - 16)
info@pilulka.hu Hétfőtől - Péntekig (8 - 16)

Jelentsd be a gyógyszerek mellékhatásait vagy minőségi hibáit:

OGYEI Kapcsolat
www.ogyei.gov.hu

Kapcsolat

Cím

Pilulka.sk, a.s.
Váci út 47 - E,
Magyarország, 1134 - Budapest

E-mail

info@pilulka.hu

Céges adatok

Pilulka.sk, a.s.
Cím:
Pestovateľská 17796/3, 82104 Bratislava, Szlovákia
CUI: RO 39623896
VAT SK: SK2023326613

Lépj kapcsolatba velünk

Formularul de contact a fost trimis
* Kérem, tölts ki minden mezőt Elküldöm