Panasz

Akár visszaküldenéd a megrendelt termékeket, akár panaszt szeretnél tenni, igyekszünk mindenben a lehető leghatékonyabban segítségedre lenni. Ha az alábbi opciók közül nem találod a számodra legmegfelelőbbet, bármikor kapcsolatba léphetsz ügyfélszolgálatunkkal.

Milyen szállítási módot választottál a termékek kiszállításához?

 

A termékeket futárral szállították ki

Ha a házhoz szállított áruval kapcsolatban teszel panaszt, egy konkrét hibára vonatkozó panaszbejelentő jegyzőkönyvet kell kitöltened, lásd alább. Ha a reklamációt elfogadjuk, és már kifizetted a postaköltséget, a dokumentum bemutatása ellenében visszatérítjük a pénzed.

 

Reklamáció létrehozása

Mi a teendő, ha visszaküldöm az árut vagy panaszt teszek?

Hogyan csomagoljam megfelelően a rendelt termékeket visszaküldéshez?

1. Válassz megfelelő csomagolást

Azt a dobozt ajánljuk, amelyben a küldemény tőlünk megérkezett, feltéve, hogy a doboz nem sérült. Ha nem lenne doboza, válassz megfelelő méretű és vastagságú dobozt a szállítandó termékhez.

2. Rögzítsd megfelelően a dobozban

Töltsd ki a dobozban lévő üres helyet (pl. hungarocell, buborékfólia, újságpapír). Használj párnázó anyagot, hogy az árut a doboz minden oldalán, beleértve a doboz alját és tetejét is, elválassza a doboz széleitől, hogy megakadályozza a szállítás közbeni sérüléseket.

3. Gondosan zárd le és címkézd fel a dobozt

A dobozt gondosan zárd le ragasztószalaggal és egyértelműen tüntesd fel a rendelési számát a doboz külsején is. A reklamáció esetén az áru visszaszállításának költségeit a vásárló fizeti. Ha a reklamációnak helyt adunk, akkor a szállítási költséget visszatérítjük. Ha a reklamációs ürlap online kitöltése nem lehetséges, használd a szerződés elállási nyomtatványt.

Kérdésed van? Vedd fel velünk a kapcsolatot

 
+ 36 (1) 4453981
H - P 8:30 - 16:30
 
info@pilulka.hu
Mindent elkövetünk,
hogy a következő munkanapon megkapd válaszunk!