Akár visszaküldenéd a megrendelt termékeket, akár panaszt szeretnél tenni, igyekszünk mindenben a lehető leghatékonyabban segítségedre lenni. Ha az alábbi opciók közül nem találod a számodra legmegfelelőbbet, bármikor kapcsolatba léphetsz ügyfélszolgálatunkkal.
A termékeket futárral szállították ki
Ha a házhoz szállított áruval kapcsolatban teszel panaszt, egy konkrét hibára vonatkozó panaszbejelentő jegyzőkönyvet kell kitöltened, lásd alább. Ha a reklamációt elfogadjuk, és már kifizetted a postaköltséget, a dokumentum bemutatása ellenében visszatérítjük a pénzed.
Reklamáció létrehozása
1. Válassz megfelelő csomagolást
Azt a dobozt ajánljuk, amelyben a küldemény tőlünk megérkezett, feltéve, hogy a doboz nem sérült. Ha nem lenne doboza, válassz megfelelő méretű és vastagságú dobozt a szállítandó termékhez.
2. Rögzítsd megfelelően a dobozban
Töltsd ki a dobozban lévő üres helyet (pl. hungarocell, buborékfólia, újságpapír). Használj párnázó anyagot, hogy az árut a doboz minden oldalán, beleértve a doboz alját és tetejét is, elválassza a doboz széleitől, hogy megakadályozza a szállítás közbeni sérüléseket.
3. Gondosan zárd le és címkézd fel a dobozt
A dobozt gondosan zárd le ragasztószalaggal és egyértelműen tüntesd fel a rendelési számát a doboz külsején is. A reklamáció esetén az áru visszaszállításának költségeit a vásárló fizeti. Ha a reklamációnak helyt adunk, akkor a szállítási költséget visszatérítjük. Ha a reklamációs ürlap online kitöltése nem lehetséges, használd a szerződés elállási nyomtatványt.